"אחינו יוסף"; כך בירך הנשיא הרצוג את ג'ו ביידן

    שלמה ריזל No Comments on "אחינו יוסף"; כך בירך הנשיא הרצוג את ג'ו ביידן

    נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג נשא נאום מרוגש מיד לאחר נחיתת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "כמו יוסף התנכ״י, אתה איש חזון ומנהיג, אשר חש מחויבות לקדם את ארצות הברית, את המזרח התיכון, את העולם כולו, ואת מדינת ישראל. אדוני הנשיא ברוך הבא אחינו יוסף"

    קבלת פנים לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנמל התעופה בן גוריון Photo by Kobi Gideon / GPO צילום: קובי גדעון / לע"מ
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ״אדוני הנשיא, ברוך הבא לישראל, אחינו יוסף! עם ישראל מקבל אותך בברכה לארץ הקודש, בזרועות פתוחות ובלב שמח, בדיוק כפי שיוסף, בנו של יעקב אבינו, חיפש את אחיו. כאן, אדוני הנשיא, אתה באמת בן בית.

    כמו יוסף התנכ״י, אתה איש חזון ומנהיג, אשר חש מחויבות לקדם את ארצות הברית, את המזרח התיכון, את העולם כולו, ואת מדינת ישראל.

    ביקור היסטורי זה משקף את השותפות העמוקה בין עמינו: שותפות הנובעת ממחויבותנו המשותפת לדמוקרטיה, לצדק, לחירות, לסובלנות, לביטחון ולשלום.

    מדינת ישראל, אליה הגעת כעת, היא מדינה מוצלחת וחדשנית, אשר תורמת לתיקון עולם באמצעות המדע והרפואה, טכנולוגיית מזון ומים, חדשנות בתחום האקלים והרבה מעבר לכך.

    אדוני הנשיא, היית ידיד אמת ותומך עקבי של מדינת ישראל ושל עם ישראל לאורך ימי חייך. בביקורך, תדון באתגרי הביטחון הנובעים ישירות מאיראן ומשלוחותיה, אשר מאיימות על ישראל ועל שכנותיה ובכך מסכנות את האזור כולו.

    ביקורך הראשון, בשנת 1973, התקיים שבועות ספורים טרם פרצה מלחמה איומה. אך היום, רוחות השלום נושבות מצפון אפריקה, דרך הים התיכון, ועד למפרץ. ביקור זה, אדוני הנשיא, הינו מסע השלום שלך, מישראל לערב הסעודית, מארץ הקודש ועד לחג'אז.

    כולי תקווה ותפילה כי מסע זה יעזור לקדם חזון אזורי של שגשוג, השתלבות, שלום, וביטחון למען אזורנו כולו.

    "ידידי הטוב, ברוך הבא, ברוך הבא לישראל, ברוך הבא הביתה״ חתם הרצוג את דבריו



    0 תגובות